Indonesië - Reisverslagen van Willeke van Sambeek - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslagen van Willeke van Sambeek - WaarBenJij.nu

Indonesië

Ik ga drie maanden stage lopen als verpleegkundige in een ziekenhuis in Semarang, samen met Manouk en Marijke, twee vriendinnen van de opleiding. Daarna ga ik nog drie weken rondreizen in Indonesië.

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2015

Laatste paar weekjes in Semarang!

20 Mei 2015

Time flies when you’re having fun!

01 Mei 2015

Week 3&4 - Sightseeing Semarang!

15 April 2015

Week twee: paradise island!

07 April 2015

Eerste weekje in Indonesië
Willeke

Op mijn blog kun je lezen wat ik allemaal meemaak tijdens mijn verblijf in Indonesië! Gedurende drie maanden ga ik stage lopen als verpleegkundige in een ziekenhuis in Semarang, samen met Manouk en Marijke. Daarna ga ik nog drie weken rondtrekken door Indonesië!

Actief sinds 17 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3557

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 18 Juli 2015

Indonesië

Landen bezocht: